Yo’nalish tavsifi:
Mazkur yo’nalish universitet ta’lim faoliyatining asosiy yo‘nalishlaridan biridir. Fakultetni tashkil etishdan asosiy maqsad – O‘zbekiston Respublikasida maktabgacha ta’lim sohasini rivojlantirishdan iborat.
O'quv dasturining asosiy maqsadlari - jamiyat bilan faol aloqada bo'lgan, yuqori darajadagi amaliy ko'nikmalarga ega mutaxassislarni tarbiyalashdir.
Ta’lim tili:
o’zbek, koreys va ingliz (tarjima bilan)
3+1 taʼlim tizimi Koreyada oʻqishni tamomlamoqchi boʻlgan talabalar uchun moʻljallangan.
- O‘quv yili ikki semestrdan iborat;
- Bir semestr 15 haftadan iborat (oraliq imtihonlar – 7-hafta, yakuniy imtihonlar – 15-hafta);
- Darslar haftada 5 kun o'tkaziladi;
- Ta'lim shakli: oflayn.
Kasbiy faoliyat ob'ektlari
Maktabgacha pedagogika erta bolalik, bu inson rivojlanishining juda muhim bosqichidir. Ushbu bosqichda tananing barcha funktsiyalarining jadal rivojlanishi kuzatiladi: jismoniy, kognitiv, nutq, ijtimoiy va hissiy rivojlanish. Erta bolalik davridagi ta'limni to'g'ri tushunish, ayniqsa, rivojlanish muhitining uzoq va qisqa muddatli ta'sirini ko'rib chiqishda muhim ahamiyatga ega. Shunday qilib, ushbu kurs bo'lajak o'qituvchi erta bolalik ta'limining ehtiyojlari va ahamiyatini tushunadigan o'qitishdan iborat.
Umumiy psixologiya “Umumiy psixologiya” kursi talabalarni asosiy nazariy tushunchalar, psixologik qonuniyatlar, inson psixik faoliyati mexanizmlari va psixik voqelik mazmuni haqidagi bilimlarni egallashga qaratilgan umumiy kasbiy faoliyatning tarkibiy qismi va asosiy elementi hisoblanadi.
Bolalar rivojlanishi Kursda chaqaloqlar va yosh bolalarning rivojlanishini tushuntiruvchi asosiy nazariyalar, chaqaloqlar va bolalar rivojlanishini o'rganishning ilmiy usullari bilan tanishish, shuningdek, rivojlanishning har bir sohasining xususiyatlarini tekshirish, masalan. yosh bolalarning tanasi, idroki, tili, ijtimoiylashuvi va hissiyotlari sifatida.
Bolalar valeologiyasi va gigienasining asosi bolani valeologik madaniyat va maktabgacha tarbiyachi uchun sog'lom turmush tarzi asoslari bilan tanishtirish kursidir. Jismoniy tarbiya metodologiyasi, maktabgacha ta'lim tashkilotida bolalarni valeologik tarbiyalash va tarbiyalash usullari va usullari bilan tanishish...
Maxsus pedagogika alohida ehtiyojli bolalarni tarbiyalash va o'qitishga yondashuvlardagi maxsus pedagogik vazifalar va tamoyillar bilan tanishish. Talabalar nutqi buzilgan, ko'rish, eshitish, kognitiv funktsiyalari rivojlanmagan yoki murakkab rivojlanish buzilishlari bo'lgan bolalarning rivojlanishi, tarbiyasi va ta'lim xususiyatlari bilan tanishadilar. O‘quvchilar inklyuziv ta’lim sharoitida maktabgacha ta’lim muassasalaridagi ishlar bilan tanishadilar.
Nutqni rivojlantirish usuli bola va tashqi dunyo o'rtasidagi muhim aloqa vositasidir. Bolada normal nutq ko'nikmalarini rivojlantirish va shakllantirish ma'lum yosh davrlarida mumkin va bu birinchi navbatda har bir bolaning shaxsiy xususiyatlarini va uning xatti-harakatlarini belgilaydigan yuqori aqliy funktsiyalar - diqqat, xotira, fikrlashning rivojlanishi bilan bog'liq. .
- Ta'lim
- Ijtimoiy soha
- Rivojlanish
- Madaniyat
- Maktabgacha ta'lim muassasasida tarbiyachi
- O'qituvchilar ta'limida MTM ta'limi bo'yicha mutaxassis
Amaliyot
- Ta'limga oid kirish
- Madaniy-ma'rifiy faoliyat (ta'lim) sohasida
- Maktabgacha ta'lim muassasasida pedagogika (sanoat)
- Boshlang'ich kasbiy ko'nikma va ko'nikmalarni olish uchun o'quv amaliyoti (ijro)
- Yosh bolalar guruhlarida pedagogik (ishlab chiqarish)
Panferova Irina Vitalievna
Maktabgacha ta’lim fakulteti o‘qituvchisi
Mehnat faoliyati:- Toshkentdagi Turin politexnika universiteti qoshidagi akademik litsey, katta chet tillari kafedrasi o‘qituvchisi;
- Toshkent davlat pedagogika universiteti “Ingliz tili til va o'qitish usullari»
Qurbonmamadov Parviz Aknazarovich
Maktabgacha ta’lim kafedrasi kunduzgi kafedrasi katta o‘qituvchisi
Mehnat faoliyati:- Toshkent davlat iqtisodiyot universitetining o‘quv ishlari bo‘yicha prorektori
- O‘zbekiston Milliy universiteti katta o‘qituvchisi
- O‘zbekiston Fanlar akademiyasi katta ilmiy xodimi
Fazilova Nazokatxon Mansurxuja qizi
Maktabgacha ta’lim kafedrasi kunduzgi kafedrasi katta o‘qituvchisi
Mehnat faoliyati:- Logoped MTM №558
- “Sexriyo” nodavlat maktabgacha ta’lim muassasasi logopedi
- "Fortuna Education" MChJ nutq terapevti
Shin Young Yee
Kechki kafedrada maktabgacha ta'lim o'qituvchisi “Maktabgacha ta’lim” fakulteti kafedralari
Ilmiy darajasi:Falsafa fanlari doktori (Ph.D)
Mehnat faoliyati:- Incheon boshlang'ich maktab o'qituvchisi, bo'lim boshlig'i, o'quv ishlari bo'limi boshlig'i
- Bucheon universitetining erta bolalar ta'limi kafedrasi o'qituvchisi
Lee Sun-Hee
Maktabgacha ta’lim fakultetining kechki bo‘limi o‘qituvchisi
Ilmiy darajasi:Iqtisodiyot fanlari doktori (Ph.D.)
Mehnat faoliyati:- Bolalar bog'chasi o'qituvchisi (Incheon)
Hwang Eun Jin
Maktabgacha ta’lim fakulteti o‘qituvchisi
Ilmiy darajasi:Southern Illinois University Doktorantura (Ph.D)
Mehnat faoliyati:- "Arama" bolalar bog'chasi, bolalar bog'chasining sinf rahbari
- Janubiy Illinoys universiteti, tadqiqotchi
- Ayollar va oila ishlari bo'yicha Seul jamg'armasi, boshliq o'rinbosari
- Koreya xalqaro hamkorlik agentligi, mutaxassis
Tasheva Nasiba Salimovna
“Maktabgacha ta’lim” kechki bo‘limining maktabgacha ta’lim o‘qituvchisi
Mehnat faoliyati:- Ushinskiy nomidagi Samarqand pedagogika kolleji o‘qituvchisi
- 5-sonli maktabgacha ta'lim muassasasi tarbiyachisi, Kaliningrad, Rossiya Federatsiyasi
Nazarova Elvira Narimanovna
Maktabgacha ta’lim fakulteti kechki kafedra mudiri
Mehnat faoliyati:- Toshkent shahridagi 475-sonli ixtisoslashtirilgan bolalar bog‘chasi tarbiyachisi – logoped
- Nizomiy nomidagi Toshkent Davlat maxsus ta’lim kafedrasi o‘qituvchisi Nizomiy nomidagi pedagogika universiteti
- Respublika bolalar ijtimoiy moslashuvi markazi loyiha rahbari
- 60-sonli umumta’lim maktabi o‘qituvchi-logoped
Zohidova Dilfuza Abduxalilovna
Maktabgacha ta'lim, kun bo'limi o'qituvchisi “Maktabgacha ta’lim” fakulteti
Ilmiy darajasi:Pedagogika fanlari nomzodi, v.b dotsent
Mehnat faoliyati:- O‘rta maxsus kasb-hunar ta’limini rivojlantirish instituti ilmiy xodimi
Umarbekova Yulduzxon Azimjonovna
da “Ma’naviyat va ma’rifat” fanidan ma’ruzachi “Maktabgacha ta’lim” kafedrasi kunduzgi bo‘limi
Mehnat faoliyati:- "Chernoye Zoloto" OAJ xodimlari bilan ishlash bo'yicha inspektor
- Huquqlar milliy markazi axborot-huquqiy bo‘limi bosh mutaxassisi O‘zbekiston Respublikasi
Pak Svetlana Viktorovna
“Maktabgacha ta’lim” kafedrasi mudiri, kunduzgi Bo'lim
Mehnat faoliyati:- Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti o‘qituvchisi
- Yashnobod tumani “Orzular qayig‘i” nodavlat maktabgacha ta’lim muassasasi rahbari
Axborot
Joylashuv:Asosiy kampus, A blok, 1-qavat, 113 kabinet
Murojaat uchun telefon: +998 78 150 40 02Yo’nalish tavsifi:
Mazkur yo’nalish universitet ta’lim faoliyatining asosiy yo‘nalishlaridan biridir. Yo’nalishni tashkil etishdan asosiy maqsad – O‘zbekiston Respublikasida maktabgacha ta’lim sohasini rivojlantirishdan iborat.
O'quv dasturining asosiy maqsadlari - jamiyat bilan faol aloqada bo'lgan, yuqori darajadagi amaliy ko'nikmalarga ega mutaxassislarni tarbiyalashdir.
Ta’lim tili:
o’zbek, koreys va ingliz (tarjima bilan)
3+1 taʼlim tizimi Koreyada oʻqishni tamomlamoqchi boʻlgan talabalar uchun moʻljallangan.
Talaba 3 yil davomida Toshkentdagi Puchon universitetida tahsil oladi. Talaba tomonidan kerakli miqdordagi kreditlar (120 kredit) to'plagan taqdirda, Puchon universiteti (Koreya Respublikasi) “Associate bachelor degree” diplomi beriladi.
Agar, talaba o‘qishni to‘rtinchi bosqichini Toshkent shahrida davom ettirishga qaror qilsa, o‘qishni tugatgandan so‘ng unga Toshkent shahridagi Puchon universitetining bakalavr diplomi beriladi.
Agar, talaba o‘qishni to‘rtinchi bosqichini Janubiy Koreyada davom ettirishga qaror qilsa, o‘qishni tugatgandan so‘ng, unga Bucheon (Koreya Respublikasi) universitetining bakalavr diplomi beriladi.
- O‘quv yili ikki semestrdan iborat;
- Bir semestr 15 haftadan iborat (oraliq imtihonlar – 7-hafta, yakuniy imtihonlar – 15-hafta);
- Darslar haftada 5 kun o'tkaziladi;
- Ta'lim shakli: oflayn.
Kasbiy faoliyat ob'ektlari
erta bolalik, bu inson rivojlanishining juda muhim bosqichidir. Ushbu bosqichda tananing barcha funktsiyalarining jadal rivojlanishi kuzatiladi: jismoniy, kognitiv, nutq, ijtimoiy va hissiy rivojlanish. Erta bolalik davridagi ta'limni to'g'ri tushunish, ayniqsa, rivojlanish muhitining uzoq va qisqa muddatli ta'sirini ko'rib chiqishda muhim ahamiyatga ega. Shunday qilib, ushbu kurs bo'lajak o'qituvchi erta bolalik ta'limining ehtiyojlari va ahamiyatini tushunadigan o'qitishdan iborat.
“Umumiy psixologiya” kursi talabalarni asosiy nazariy tushunchalar, psixologik qonuniyatlar, inson psixik faoliyati mexanizmlari va psixik voqelik mazmuni haqidagi bilimlarni egallashga qaratilgan umumiy kasbiy faoliyatning tarkibiy qismi va asosiy elementi hisoblanadi.
Kursda chaqaloqlar va yosh bolalarning rivojlanishini tushuntiruvchi asosiy nazariyalar, chaqaloqlar va bolalar rivojlanishini o'rganishning ilmiy usullari bilan tanishish, shuningdek, rivojlanishning har bir sohasining xususiyatlarini tekshirish, masalan. yosh bolalarning tanasi, idroki, tili, ijtimoiylashuvi va hissiyotlari sifatida.
bolani valeologik madaniyat va maktabgacha tarbiyachi uchun sog'lom turmush tarzi asoslari bilan tanishtirish kursidir. Jismoniy tarbiya metodologiyasi, maktabgacha ta'lim tashkilotida bolalarni valeologik tarbiyalash va tarbiyalash usullari va usullari bilan tanishish...
alohida ehtiyojli bolalarni tarbiyalash va o'qitishga yondashuvlardagi maxsus pedagogik vazifalar va tamoyillar bilan tanishish. Talabalar nutqi buzilgan, ko'rish, eshitish, kognitiv funktsiyalari rivojlanmagan yoki murakkab rivojlanish buzilishlari bo'lgan bolalarning rivojlanishi, tarbiyasi va ta'lim xususiyatlari bilan tanishadilar. O‘quvchilar inklyuziv ta’lim sharoitida maktabgacha ta’lim muassasalaridagi ishlar bilan tanishadilar.
bola va tashqi dunyo o'rtasidagi muhim aloqa vositasidir. Bolada normal nutq ko'nikmalarini rivojlantirish va shakllantirish ma'lum yosh davrlarida mumkin va bu birinchi navbatda har bir bolaning shaxsiy xususiyatlarini va uning xatti-harakatlarini belgilaydigan yuqori aqliy funktsiyalar - diqqat, xotira, fikrlashning rivojlanishi bilan bog'liq. .
- Ta'lim
- Ijtimoiy soha
- Rivojlanish
- Madaniyat
- Maktabgacha ta'lim muassasasida tarbiyachi
- O'qituvchilar ta'limida MTM ta'limi bo'yicha mutaxassis
Amaliyot
- Ta'limga oid kirish
- Madaniy-ma'rifiy faoliyat (ta'lim) sohasida
- Maktabgacha ta'lim muassasasida pedagogika (sanoat)
- Boshlang'ich kasbiy ko'nikma va ko'nikmalarni olish uchun o'quv amaliyoti (ijro)
- Yosh bolalar guruhlarida pedagogik (ishlab chiqarish)
Panferova Irina Vitalievna
Maktabgacha ta’lim fakulteti o‘qituvchisi
Mehnat faoliyati:- Toshkentdagi Turin politexnika universiteti qoshidagi akademik litsey, katta chet tillari kafedrasi o‘qituvchisi;
- Toshkent davlat pedagogika universiteti “Ingliz tili til va o'qitish usullari»
Djumanova Dilyara Masxutovna
Maktabgacha ta’lim kafedrasi kunduzgi kafedrasi katta o‘qituvchisi»
Mehnat faoliyati:- Maktabgacha ta’lim muassasasi katta o‘qituvchisi “Erudit"
- Respublika qayta tayyorlash va malaka oshirish o‘quv-uslubiy markazi metodisti maktabgacha ta'lim xodimlarining malakasi
Qurbonmamadov Parviz Aknazarovich
Maktabgacha ta’lim kafedrasi kunduzgi kafedrasi katta o‘qituvchisi
Mehnat faoliyati:- Toshkent davlat iqtisodiyot universitetining o‘quv ishlari bo‘yicha prorektori
- O‘zbekiston Milliy universiteti katta o‘qituvchisi
- O‘zbekiston Fanlar akademiyasi katta ilmiy xodimi
Fazilova Nazokatxon Mansurxuja qizi
Maktabgacha ta’lim kafedrasi kunduzgi kafedrasi katta o‘qituvchisi
Mehnat faoliyati:- Logoped MTM №558
- “Sexriyo” nodavlat maktabgacha ta’lim muassasasi logopedi
- "Fortuna Education" MChJ nutq terapevti
Shin Young Yee
Kechki kafedrada maktabgacha ta'lim o'qituvchisi “Maktabgacha ta’lim” fakulteti kafedralari
Ilmiy darajasi:Falsafa fanlari doktori (Ph.D)
Mehnat faoliyati:- Incheon boshlang'ich maktab o'qituvchisi, bo'lim boshlig'i, o'quv ishlari bo'limi boshlig'i
- Bucheon universitetining erta bolalar ta'limi kafedrasi o'qituvchisi
Lee Sun-Hee
Maktabgacha ta’lim fakultetining kechki bo‘limi o‘qituvchisi
Ilmiy darajasi:Iqtisodiyot fanlari doktori (Ph.D.)
Mehnat faoliyati:- Bolalar bog'chasi o'qituvchisi (Incheon)
Hwang Eun Jin
Maktabgacha ta’lim fakulteti o‘qituvchisi
Ilmiy darajasi:Southern Illinois University Doktorantura (Ph.D)
Mehnat faoliyati:- "Arama" bolalar bog'chasi, bolalar bog'chasining sinf rahbari
- Janubiy Illinoys universiteti, tadqiqotchi
- Ayollar va oila ishlari bo'yicha Seul jamg'armasi, boshliq o'rinbosari
- Koreya xalqaro hamkorlik agentligi, mutaxassis
Tasheva Nasiba Salimovna
“Maktabgacha ta’lim” kechki bo‘limining maktabgacha ta’lim o‘qituvchisi
Mehnat faoliyati:- Ushinskiy nomidagi Samarqand pedagogika kolleji o‘qituvchisi
- 5-sonli maktabgacha ta'lim muassasasi tarbiyachisi, Kaliningrad, Rossiya Federatsiyasi
Nazarova Elvira Narimanovna
Maktabgacha ta’lim fakulteti kechki kafedra mudiri
Mehnat faoliyati:- Toshkent shahridagi 475-sonli ixtisoslashtirilgan bolalar bog‘chasi tarbiyachisi – logoped
- Nizomiy nomidagi Toshkent Davlat maxsus ta’lim kafedrasi o‘qituvchisi Nizomiy nomidagi pedagogika universiteti
- Respublika bolalar ijtimoiy moslashuvi markazi loyiha rahbari
- 60-sonli umumta’lim maktabi o‘qituvchi-logoped
Zohidova Dilfuza Abduxalilovna
Maktabgacha ta'lim, kun bo'limi o'qituvchisi “Maktabgacha ta’lim” fakulteti
Ilmiy darajasi:Pedagogika fanlari nomzodi, v.b dotsent
Mehnat faoliyati:- O‘rta maxsus kasb-hunar ta’limini rivojlantirish instituti ilmiy xodimi
Umarbekova Yulduzxon Azimjonovna
da “Ma’naviyat va ma’rifat” fanidan ma’ruzachi “Maktabgacha ta’lim” kafedrasi kunduzgi bo‘limi
Mehnat faoliyati:- "Chernoye Zoloto" OAJ xodimlari bilan ishlash bo'yicha inspektor
- Huquqlar milliy markazi axborot-huquqiy bo‘limi bosh mutaxassisi O‘zbekiston Respublikasi
Pak Svetlana Viktorovna
“Maktabgacha ta’lim” kafedrasi mudiri, kunduzgi Bo'lim
Mehnat faoliyati:- Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti o‘qituvchisi
- Yashnobod tumani “Orzular qayig‘i” nodavlat maktabgacha ta’lim muassasasi rahbari
Axborot
Joylashuv:Asosiy kampus, A blok, 1-qavat, 113 kabinet
Murojaat uchun telefon: +998 78 150 40 02